TV



 

Follow ME

♥♥AFIE KHALID COVER ♥♥

nuff

Monday 5 December 2011

Alif Satar - Lelaki Seperti Aku

Sharing is Caring!
 



Intro : F,G,Em,Am,F,G

C       
Memang tak ada lelaki seperti aku

                  F       G     C
Tapi yang lebih baik banyak
C
Memang tak ada lelaki sehebat aku

                 F          G       C
Tapi yang lebih hebat banyak

                F                       G
Maka tak perlu kau susah hati

             Em                          A
Banyak lelaki yang bisa kau pilih

                Dm                       G
Untuk kau jadikan sandaran hati

C                        
Memang tak ada lelaki seseksi aku

                 F        G        C
Tapi yang lebih seksi banyak
C
Memang tak ada lelaki setampan aku

                 F         G        C
Tapi yang lebih tampan banyak

                F                         G
Maka tak perlu sedu sedan itu

                        Em                    A
Jangan sampai kau rendahkan dirimu

               Dm                 G
Memaksa aku menjadi pacarmu

[korus]
Oo baby baby

C                Em        Dm        G
Jangan kau marah sebab ku tolak

   C
Ku tahu kau cantik

   Am
Ku percaya kau baik

 Dm
Ku yakin pasti ada

  G
Lelaki yang tertarik

Oo baby

C                 Em         Dm         G
Jangan kau dendam sebab ku enggan
 C
Bercinta aku mahu

      Am
Tapi tidak denganmu

Dm
Ku sudah ada satu

  G
Kekasih yang menunggu

Am               G                             F    
    Ceritanya aku sedang belajar setia

Am            G                              F      
  Maka dari itu kamu Plz jangan memaksa

Am              G                           F
   Kerna aku memang tak suka mendua


Ulang [korus]
C
Memang tak ada lelaki seperti aku

                 F       G     C
Tapi yang lebih baik banyak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...